sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peter en Liseth Kools - WaarBenJij.nu sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peter en Liseth Kools - WaarBenJij.nu

sydney

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peter en Liseth

25 Oktober 2010 | Australië, Sydney

Na de outback was dit wel een grote omschakeling. We logeren 17 hoog dus een mooi uitzicht over de stad niet ver van Darling Harbour dus zijn we daar begonnen 's avonds.
De dag erna zijn we naar het operahouse geweest, harbourbridge en de sightseeing gedaan vanaf de city tower, 310 mtr hoog, dus alles heel goed gezien.
De dag erna naar Manly met de ferry, het weer was toen wat minder maar dat neemt niet weg dat we een mooie tocht hadden.
Nu zijn in het olympisch park in Sydney.
we hebben het zwembad bezocht waar van de Hoogenband en de Bruin hun records hebben geplaatst.
Morgen gaan we naar de Blue Moutains.
Groetjes.

• 26 Oktober 2010 - 15:42

Dina:

Hoi Peter en Liseth,

Mooi om jullie reisavonturen te lezen! Wij zouden er ook wel willen zijn!
    Maar Peter, ik zou nog laten weten welke rol je krijgt in het nieuwe stuk.
    Het wordt Hopsa, de japanner. Kan je alvast inlezen, je kent het boekje vast al van buiten...haha..
    Kijk maar, je zult weinig tijd hebben om te lezen.
    Wij zijn al begonnen met de repetities. Tot begin november, nog een goeie reis!

Haudoe, Dina en de rest van 't Schijfs Toneel!

• 27 Oktober 2010 - 08:06

Rini:

Hi,

als het na de 35 graden in Uluru nu maar 25 graden en bewolkt is in Sydney, kan ik me wel voorstellen dat je vindt dat het weer niet meezit. Wacht maar tot je weer terug bent in NL!

Hoe is Sydney bevallen? Lekker gekuierd door Darling Harbour en langs het operagebouw? Maar ongetwijfeld de mooiste manier om de stad te bekijken is vanaf een van de vele ferries, zoals jullie gedaan hebben.

Intussen nog veel (wandel)plezier gewenst in The Blue Mountains en met het bekijken van de rest van NSW.

Groeten,
    Rini en Henny